« first day (416 days earlier)      last day (42 days later) » 

1:24 AM
@RajdeepSindhu xd
 
 
1 hour later…
2:29 AM
Bro, during today's morning walk, I spent, like, 5 minutes explaining my dad how they run simulations back in time to overcome the problem of testing theories with the slow rate of change of things at a cosmic level...
And at the end, I asked him "So did you get it?"
And he said "I don't need to"
"You don't either"
"Just get into an OI OI TEE"
 
2:52 AM
@RajdeepSindhu
> Practical file program list
1.Write a program to calculate area of triangle
2. WAP to find average of 5 number
3. wAP to calculate simple interest
4. Write a program to calculate compound interest
5. Write a program to check whether a number is even or odd
6.WAP to check whether number is positive or negative
7. WAP to calculate factorial
8. WAP to print following output
*
**
***
****
*****
9 write a program to print the following series
1-4 7-10 13-16 19-22
10 Write a program to count number of capital letters stored in string
By any chance do you have some of these stored?
P S. WAP means Write a program. Don't think otherwise.
CS Teacher- Beta aaj Friday h, inko Monday tak practical file mein paste karke submit kar dena.
Chemistry teacher (Rinkiya ke papa)- Monday ko practical h. Marks lagenge. Aana jaruri h.
English- ASL on Monday and I don't know the fricking topic.
Physics teacher- Dear students, bring your practical files 2mrw positively !
 
3:25 AM
What will happen if i fail in PB exam?
I in my whole school life had never made a pattern in an OMR sheet, i got an opportunity this time..so finally I made a "YO"..sense of relief..but i hope nothing serious will happen if I fail..haina?
 
@RajdeepSindhu i am surprised, the normal protocol here is to slap the kid
@Wolgwang i thought the topic was told a few minutes before the final speech lol
@hansika PB?
@hansika nope, just try no to do something like this in Boards๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
4:00 AM
@Wolgwang I was thinking of wireless access point :D
@Wolgwang Nah but I have nothing better to do so Imma make them all now :D
@Anthony ๐Ÿ’€
@Anthony pre boards, most probably...
@Wolgwang I'm gonna assume the first one has the base and height as givens...
b = int(input("Enter the length of the base : "))
h = int(input("Enter the height of the triangle : "))

print ("The area of the given triangle is",b*h/2,"square units")
a = int(input("Enter the first number : "))
b = int(input("Enter the second number : "))
c = int(input("Enter the third number : "))
d = int(input("Enter the fourth number : "))
e = int(input("Enter the fifth number : "))

print ("Ethe average of "+str(a)+", "+str(b)+", "+str(c)+", "+str(d)+" and "+str(e)+" is "+str((a+b+c+d+e)/5))
Overly complicated, ik :)
p = int(input("Principal : "))
r = int(input("Rate of interest per annum : "))
t = int(input("Time period in years : "))
print ("The simple interest on",p,"at the rate of "+str(r)+"% per annum over a time period of",t,"years is : ",p*r*t/100)
I'm too lazy to do the compound interest one, so you're gonna have to do that yourself :/
a = int(input("Enter the number : "))
if (a%2 == 0):
    print (a,"is even")
else:
    print (a,"is odd")
a = int(input("Enter the number : "))
if (a < 0):
    print (a,"is negative")
elif (a > 0):
    print (a,"is positive")
else:
    print (a,"is neither positive nor negative")
a = int(input("Enter number : "))
f = 1
for i in range(1,a+1):
    f *= i
print (str(a)+"! =",f)
I made the factorial one in 9th at a summer camp, I had no idea the teacher was teaching us 11th grade stuff :/
@Wolgwang I'm going to assume that in the 8th one, the user enters a natural number $n$ and then the program displays $n$ lines of that pattern...which is gonna be interesting...
a = int(input("Enter number : "))
for i in range(1,a+1):
    s = ""
    for i in range(1,i+1):
        s += "*"
    print (s)
The print (<sample string>, end = <sample string 2>) line wasn't working in programiz for some reason, so I assumed that I was getting it wrong and went for an alternative...hope this one's acceptable :/
@Wolgwang Don't get the 9th one, you're gonna have to elaborate...does the user give an input or something?
capital = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"

a = input("Enter string : ")
c = 0

for i in range(0,len(a)):
    if (a[i] in capital):
        c += 1

print ("The number of capital alphabets in",a,"is",c)
Hope this is acceptable too
๐Ÿ˜Ž
 
4:19 AM
@RajdeepSindhu me who has dummy school
yes
 
๐Ÿ’€
 
i will be going to delhi for every board ekjam
fml
 
:/
Reminds me, my dad was also talking about going to Kota in February :/
 
@RajdeepSindhu bro
still
time h
mana karwa le
 
4:22 AM
@RajdeepSindhu ikr
but worth a shot don't u think?
 
Well I'll see what I can do ๐Ÿ˜Ž
@Anthony again, komplikated ._.
 
i would trade a IITB CS seat with my repeating 11th again
 
I wouldn't :/
 
@RajdeepSindhu komplicated
 
indeed, komrade :/
 
@Anthony Yeah, saw that one yesterday...
@Anthony Starts with some phony poetic BS, I'd say :/
 
@RajdeepSindhu skip lol
dunno about the vid but schopenhauer is one badass guy
his books....
 
@Anthony I haven't heard a single good thing about him :/
 
@RajdeepSindhu ofc his opinions in today's world could be wrong
dude was born in 1788
 
4:45 AM
@Anthony Right right but I'm personally not a huge fan of the way some philosophers just state shit, giving no explanation as to WHY they state what they state and not bothering to try to justify things much...Schopennhauer's WiLl LiFe DrIvInG FoRcE stuff gives me similar vibes...
 
@RajdeepSindhu ๐Ÿ˜ถ
have u tried reading his books?
 
Nah :/
 
1000+ pages atleast
any book
few books don't even have a paperback on amazon :/
 
I think I'm gonna try out some other philosopher's works first if I ever start reading philosophy...
Like...Jean Paul Sartre...or Albert Camus
 
@RajdeepSindhu russel maybe?
 
4:47 AM
Maybe Franz Kafka...
@Anthony Great guy
Karl Popper, maybe...more science oriented...
 
@RajdeepSindhu didn't think much high of him...until read his autobiography
@RajdeepSindhu smort nigga
 
@Anthony Apparently, he wrote most of one of his books while naked...just after getting out of the bath ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ
Did you ever hear that anecdote about GH Hardy and a stormy day?
 
@RajdeepSindhu not that i recall
@RajdeepSindhu i really don't see any use of clothes if one lives alone :/
@RajdeepSindhu don't leave me hanging
 
So Hardy was an atheist and one day, he got stuck in a storm so intense that he thought he could die or something...so he announced and wrote on a paper that he had discovered the proof of some not-proved-for-long-number-theory-theorem...his reasoning being that if a God exists...then He won't let him die before he publishes his solution, if he had done something so influential...
But, of course, it doesn't matter if he actually had the proof or not cus...
@Anthony Bro...winters...hypothermia...๐Ÿ’€๐Ÿ’€
What the actual fuck...there's a live action version of Parasyte?
 
@RajdeepSindhu did he do that, sounds.....weird even by his standards
 
4:55 AM
@Anthony Maybe he just narrated it as a joke and people thought it was something that actually happened :/
 
@RajdeepSindhu ?
 
@Anthony So basically, Parasyte : The Maxim is an anime..I personally liked it...and as it so happens, they made a live action version of it..
 
don't u think that Nat Geo series genius targeted Nazis in particular?
albert troubled by them
do does picasso
 
@Anthony I've still watched only three episodes :/
 
@RajdeepSindhu same
 
4:58 AM
@Anthony That scene with the kid asking for his autograph, saying that he wants to be a scientist when he grows up...and then "Heil Germany" was kinda disturbing ;-;
 
@RajdeepSindhu for him too
ig that's when he decided to go to US
 
@Anthony Right, on realizing the extent of brainwashing or something, ig
 
i'd a series on newton, i mean he was mean and all but still
 
@Anthony "Lol roburt huk smol mi tol"
 
@RajdeepSindhu wut the actual fak
 
5:01 AM
@Anthony bruh, you haven't heard of how Newton bullied him about his height?
 
@RajdeepSindhu now i do
 
๐Ÿ˜Ž
 
war and peace or brothers karamazov?
pick one book
i'll read that
PS: big books so can't read both RN
 
Never heard of either :/
But I've heard some nice things about Dostoevsky...
Also, have you heard of
All Quiet on the Western Front?
 
5:08 AM
@Anthony Nah, I was talking about the book...
 
WW1 and germany
but it's fiction
 
"All Quiet on the Western Front is a novel by Erich Maria Remarque, a German veteran of World War I. The book describes the German soldiers' extreme physical and mental stress during the war, and the detachment from civilian life felt by many of these soldiers upon returning home from the front."
Doesn't sound like fuction :/
 
5:33 AM
*fiction
For God's sake, these typos T-T
 
@RajdeepSindhu it is fiction
read more
 
I was expecting that you would make them but wasn't expecting nearly everyone.
 
howz the grind going on @Wolgwang
 
@RajdeepSindhu IG the program is supposed to print the AP: 1,4,7,10 or maybe 1,2,3,4....7,8,9,10.....
 
5:45 AM
u cleared stage 1?
dem
good luck
 
@Anthony Hmm :-/ I never wanted to but IG people are ...
 
@Wolgwang ...assholes ig
 
See ya!
 
6:25 AM
@RajdeepSindhu ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
@RajdeepSindhu he's somewhat rightt you seee
@Anthony ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
@Anthony yass..gonna watch some self control videos on yt before boards start
@Anthony ig my school was also supposed to be dummy๐Ÿ˜ถ
@Anthony same pinchh..but don't you live in delhi?
@RajdeepSindhu kota for? The rest of your jee prep?
 
6:41 AM
The comments...
"Dimitri, the floor is capitalism" T-T
@hansika Yup, ALLUN...
@hansika I mean, yeah, I don't need to know that to clear JEE but it's something that actually interests me, unlike JEE :/
@hansika That's Wolgwang ๐Ÿ˜ถ
@Wolgwang I assume you can make it then?
@Wolgwang Kyrie for orchestra intensifies
@Wolgwang btw, I don't store many python programs nowadays...sometimes, I just leave them here ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
And well, p5js is a good JS program manager...
 
p = float(input("Principal : "))
r = float(input("Rate of interest per annum : "))
t = int(input("Time period in years : "))

A = p*(1+r/100)**t

print ("The simple interest on",p,"at the rate of "+str(r)+"% per annum over a time period of",t,"years is : ",A-p)
@Wolgwang the one for compound interest
@RajdeepSindhu 'p' and 'r' can be float too ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ
and I think you kinda overlooked that in other questions too, maybe?
Q5 and Q7 will have int as inputs, others can have float too
also @Wolgwang the program I gave above will have 'floating point error' so , I dunno if your teacher expects you to take them in account but you can solve it by using 'round(a,b)' in-built func. if needed
@Anthony uhmm am I supposed to watch that video? I doubt it'll help :/
 
7:00 AM
@HrishabhNayal OI OI TEEEEEEEE...
I love how you used two types of string concatenation :D
@HrishabhNayal Out of sillabuuuus
@HrishabhNayal 8th, 9th and 10th can't tho :/
@Wolgwang If the 9th one is what I think it is...
a = int(input("Enter the number of terms : "))

for i in range(1,a+1):
    print (str(6*i-5)+"-"+str(6*i-2), end = " ")
Then this should work...
 
@hansika i just paid them some fee and never gave a single ekjam in 11th or in 12th, just need to give boards
@hansika i live in karnal, like about 2 hrs away from delhi
one of my fav vid on YT
i dream every night that i'm getting 7/35 in chemistry in boards (reasults on the same day YK)

i'm gonna need the vids too, just for a different purpose 😂
It's weird to imagine that someone sat down at their computer, widened a video of putin walking, added some music, and called it a day
a cumment
 
7:29 AM
@RajdeepSindhu ah yes, missed that, thanks for pointing out
@RajdeepSindhu wait what? floating-point numbers are out of syllabus?? how do you deal with decimals??
@RajdeepSindhu I actually plagiarized the program from your version of Simple Interest :P
so it's your creation
 
@Anthony .__.
@HrishabhNayal You simply don't by pretending that they don't exist :D
btw, I'm joking...I don't have CS as a subject in 11th...
 
@RajdeepSindhu that's..............convenient.....
@RajdeepSindhu really? what are your subjects?
 
@HrishabhNayal PCM, Inglis and muzik...
 
@RajdeepSindhu muzik? wow
I assume you like kompotur, why not take it?
 
@HrishabhNayal ikr..simple lojeek "smol buk, ez subjekt, more marks"
@HrishabhNayal The dummy school I'm enrolled in doesn't have a computer lab
 
7:36 AM
@RajdeepSindhu Oh ;-;
 
or a computer teacher .__.
 
@RajdeepSindhu โ˜น
 
well demn, semd lyf I guess
 
If I recall right, you had exams a while ago, right?
 
7:37 AM
yes
 
@HrishabhNayal How did they go?
 
I have them again from 26th this time :')
 
:/
All the best!
 
@RajdeepSindhu results ain't out yet, but now we have second round of exams first so.... :/
@RajdeepSindhu tan Q
 
7:39 AM
XD
 
btw, how's the...environment at OI OI TEE?
Like...do you see any hints of a scientific spirit or something?
Or just people wanting to be antuurprenoors and bujinaasmen?
Or getting a job at Facebook, Emma jon etc...
 
@RajdeepSindhu this one
@RajdeepSindhu I haven't been there yet :/
@RajdeepSindhu we have some 'clubs', I went to astronomy club once, that seemed interesting , but other than that, I am afraid it's not very different from your avg coachings
 
@HrishabhNayal Oh yeah, I keep forgetting that :/
 
@HrishabhNayal sed lyf :(
 
7:45 AM
imdeemd, vemry semd
 
Heil fc0achingInsitut3s
@HrishabhNayal and I thought my Ingils was messed up ._.
 
@RajdeepSindhu "there is always someone worse than you"- Sun Tzu, Art of War
 
7:59 AM
@HrishabhNayal :0
Gtg, cya later!!
 
@RajdeepSindhu emma jon
demn, imma estart using it
dads in marutis completing with their kids in better cars
 
8:51 AM
I have no class today after like.... months?
So much time๐Ÿ˜ถ
 
 
5 hours later…
1:46 PM
@Anthony yes suuuuuuuuur
 
 
1 hour later…
2:56 PM
@Anthony lucky..idk what's wrong with this bloody school
@Anthony ahh..my nani house there
@RajdeepSindhu ahh..tough life :')
@RajdeepSindhu you'll have enough time to study bout that after you get a decent college, you can give it a pause for a while ig
@RajdeepSindhu oopss
@Anthony luckyy..idk what's wrong with this bloody school๐Ÿ˜‘
@Anthony ahh..my nani house there..but you've got a tough life too :')
@Anthony lolol๐Ÿ˜‚ that's scary and funny๐Ÿ˜‚
@Anthony ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
But chill kro..you'll pass..board level toh is easy peasy..10din padh ke bhi i'm sure you'll score pretty goodd
 
3:33 PM
@hansika well my school does posts messages saying "pre boards and mid term or 11th finals are must give ekjams"
ignore them lol
@hansika ever been here? can say very very peaceful, clean, green city
i assume your nani lives in sec 12,13?
i haven't purchased Eng, PE books not a worry abt it tho
neither math or phy

it's chem that's giving me the sleepless nights
paper bhi delhi me h, idhar hota to kaise bhi krke full hi le leta😂

mutual benefit karata, 4 paper mai karta, koi aur bs chem krta
delhi wale school ka to naam bhi ni pata, bachhon ke naam to dur ki baat
nvm, need to stop bothering people๐Ÿ˜ถ
 
4:16 PM
@Anthony ahhh๐Ÿคฃ
@Anthony yeah..of course..yeah a peaceful city..unlike gurgaon..24×7 hustle bustle๐Ÿ˜ช
@Anthony lol..my nani lives in heaven
And her house in sector 8 ig..not sure though :P
@Anthony dudee..same heree..i am assuming i have my brother's books safe
 
@hansika That's what they all say :/
First hand experiences from Hrishabh Nayal, Adorable Cherry and other users here say otherwise T-T
 
@RajdeepSindhu if you're truly interested..you do get time yk..a 7+ CG would be easy to maintain ig
 
@hansika Again, that's what they all say ;-;
Adorable Cherry is just...a genius when it comes to deriving things on his own...
 
Lol๐Ÿคฃ
 
He shared his derivations for some formulae here on KC...and he's really interested in electronics and stuff too..
which is what he's pursuing but he's still having a hard time :/
 
4:28 PM
Hmm...i see
But what bothers in college?
@Anthony ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
@hansika Lots of homework, practical files to maintain, projects to complete, etc, etc :/
Anyway, I gtg now...take care!
 
@Anthony i have this associated with my coaching so..ik a lot of people..but ye mutual benefit nai pata kaise kru :/
@RajdeepSindhu i have seen my brother pursuing what he wanted to..this didn't bother him a lot..but yeah being prepared is good!
@RajdeepSindhu bbye!
 
@PCMSE hello
 
@Anthony Hi :-)
 
4:43 PM
@PCMSE you are a aspirant i assume?
 
@Anthony Was
 
@PCMSE demn
what college bruh
 
@Anthony It will take few days more :-)
 
@PCMSE oh, did u give adv by any chance?
 
@Anthony Definitely
 
4:47 PM
how did u do? if you don't mind me asking
 
@Anthony Yup it went well for me (average paper). <6000
 
@hansika ๐Ÿ˜ถ i live like 800 m from sec 8
@PCMSE ๐Ÿ˜Ž demn boi u rocked it
 
@Anthony Thanks :-)
 
what you u like to do btw?
 
@Anthony Trying to find that :-)
 
4:50 PM
@PCMSE ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
@hansika trust me, this is as big of a lie as "10th krlo fer maje hi maje h''
 
I'll have to leave now @Anthony, ttyl
 
@PCMSE good night bro, hope to see you around
 
@Anthony Gn :-)
 
@hansika your brother, what is he doing engg or doc? (pun intended)
@hansika jo bhi acha lage us se deal krlo sidha sidha ๐Ÿ˜‚
6 mins ago, by Anthony
https://nta.ac.in/Downloads
how tf do i download JEE papers -__-
 
@Anthony demnnn๐Ÿ˜‚
@Anthony fun fact..i've always heard 10th mein jitne maze krne hain kr le..next 2 years no fun-
@Anthony ๐Ÿ˜‚he did btech but not an engineer..doing consulting
@Anthony intelligent peeps..won't even look at me :/
 
5:04 PM
@hansika i bet your bro said that to u
 
this is the normal way in india,

jo karna h karo, eak baar btech to karlo
 
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚that's trueee
 
beta: painter banuga
parents: btech krle fer ban jiyo
 
Google krne pe..you'll get the recent years as well..official site pe toh ni dikh rahe
I think baaki sites pe hi you'll get
 
5:06 PM
she*
ctrl+P go brrrr
 
@Anthony *family memberss
@Anthony lolol๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
@hansika really?
kon h ye log
mujhe aane do jara๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜‚
 
@Anthony no not really ig..they will look at me๐Ÿ˜‚
But won't give exam for me :/
@Anthony toppersss๐Ÿ˜‘
 
@hansika ๐Ÿ˜ถ damn
 
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
5:10 PM
@hansika ngl, i thought u were too
 
I am in just my batch..not in whole fiitjee :/
And in my batch because the students are way worsee than me
 
@hansika so u..........are a topper!
 
Andho mein kaana raja
Raani..whatever
 
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
 
5:13 PM
send this to tuppers
 
I swear if i had the gutsss..i would havee
 
@hansika wut? why can't u๐Ÿ˜ถ
 
I frickin hateee my topper friendd
@Anthony fragile girl :/
 
@hansika then do they even qualify as a friend lol
abe weightlifting thodi karni h😂
msg bhejna h
 
๐Ÿ˜‚i don't know what else to call..calling him a friend because we were friends kabhii
@Anthony areyy๐Ÿ˜‚i was talking bout killing๐Ÿ˜‚
Gtg..mumma calling :/
Bbye! Good night!
Fyi..i have started sleeping early
 
5:17 PM
@hansika demn and i have started doing opp
 
I am trying to become a good girl
 
@hansika noight
i have a class at 6
 
@Anthony lollll๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 
slaaping at 4 should do it
sleeping*
 
:5943153 demnn..don't let it affect your health
2 hours of sleep isn't enough
 
5:19 PM
caffine induced body: hold my dark circles
 
@Anthony a lot of caffeine..bad for health..it gives you heart palpitations..telling by experience
 
don't even drink coffee😂
just a bad joke lol
@RajdeepSindhu
wut u mean YT?
 
5:55 PM
@Anthony hahaha..okay๐Ÿ˜‚
 
 
3 hours later…

« first day (416 days earlier)      last day (42 days later) »